Dla każdej firmy oraz każdego sprzedawcy bezpośredniego kluczowym aspektem biznesu jest pozyskiwanie klientów. Głównym celem pozyskiwania klientów jest nawiązanie stałego, długofalowego kontaktu. Stali klienci, o których odpowiednio zadbamy są dużo bardziej wartościowi dla biznesu niż ciągle pozyskiwani i zmieniający się nowi klienci. Wielkie koncerny zazwyczaj mają wyznaczone osoby do tego zadania, ale co ma zrobić partner biznesowy, który dopiero rozpoczął swoją współpracę z FM Group?

Pierwsi klienci: Ty i Twoja rodzina

Po rejestracji w FM World jako Partner Biznesowy otrzymujesz 30% rabatu, dzięki czemu możesz kupować produkty FM Group dużo taniej niż zwyczajny klient. Pieniądze jakie w ten sposób zaoszczędzisz to jest Twój bezpośredni zysk. Jeśli zaoferujesz najbliższej rodzinie część swojego rabatu to prawdopodobnie będą oni bardziej skłonni kupić wysokiej jakości produkty FM Group dla siebie. Będą to pierwsi klienci, których pozyskasz i zostaną z Tobą najdłużej, dlatego warto otoczyć ich specjalna opieką. Dobra opinia to kluczowy aspekt każdego sukcesu sprzedawcy bezpośredniego.

Rozwój sieci klientów

Poza rodziną kolejnymi potencjalnymi klientami są przyjaciele, znajomi i współpracownicy. Wystarczy im jedynie przedstawić ofertę katalogu, postarać się dobrać odpowiednie produkty do ich indywidualnych potrzeb lub pokazać próbki zapachów perfum. Nawet jeśli nie uda Ci się od razu zebrać zamówień to ilość osób, która wie czym się teraz zajmujesz jest większa. Dodatkowo korzystasz tutaj z tradycyjnej formy reklamy, którą jest reklama szeptana znana również jako dobra opinia. To właśnie dlatego stali klienci i ich opinia są dużo bardziej wartościowe od okazjonalnych nabywców. Z czasem ilość potencjalnych konsumentów będzie się stale zwiększać proporcjonalnie do zbudowanej i rozrastającej się sieci stałych klientów.

Skorzystaj z alternatywnych metod reklamy

Nigdy nie wiadomo kiedy nadarzy się okazja na pozyskanie nowego klienta, dlatego katalog warto mieć zawsze przy sobie. Spotkania ze znajomymi i zjazdy rodzinne mogą okazać się idealną możliwością wykazania się przedsiębiorczością. Z pewnością korzystasz z mediów społecznościowych, należysz do grup na facebooku lub wypowiadasz się na różnych forach. Może warto promować swój nowy biznes właśnie tam. Internet to potężne narzędzie, które jest nie tylko popularne, ale przy odrobinie wiedzy bardzo proste w użyciu. Nie można oczywiście zapominać o tym, aby reklama nie była zbyt nachalna bo może zniechęcić klienta zamiast go zainteresować.